Academia de Studii Economice Bucuresti
Facultatea Management si
Centrul de Consultanta Romāno-American pentru
Dezvoltarea Īntreprinderilor Mici si Mijlocii


Sistem de informare, formare permanenta, asistenta directa si on-line in domeniile educatie antreprenoriala si consultanta in afaceri
- material transmis in iunie 2002 - Director de proiect: prof. dr. Ion Naftanaila
PROIECT BM - CNFIS 227
Alte informatii

Modulul 1. Proiectarea unui site WEB pentru ASE-CDIMM ca suport de instruire interactiva

Site-ul urmeaza sa ofere informatii acoperind aspecte cheie despre conducerea cu succes a unei afaceri. Subiectele abordate includ: marketing, management financiar, vanzari, managementul personalului si managementul tehnologiei. Fiecare domeniu ofera raspunsuri si solutii la problemele aparute zilnic intr-o afacere, oferind informatii de management bazate pe cunostintele si experienta a sute de proprietari de firme mici, dar si pe experienta acumulata pana in prezent de specialistii ASE-CDIMM de la infiintarea acestuia, in 1991, pana in prezent.
Obiectivul major al modulului consta in extinderea disponibilitatii serviciilor fata de clientii ASE-CDIMM, in special pentru studentii si cadrele didactice din Academia de Studii Economice, prin eliminarea restrictiilor temporale si spatiale actuale. O mare parte din resursele ASE-CDIMM devin disponibile 24 din 24 de ore oriunde in intranet-ul ASE, dar si īn afara acestuia prin Internet.



Modulul 2. Asistenta si consultanta directa si on-line īn domeniul afacerilor

Principalul obiectiv al modului il constituie crearea suportului hardware si software necesar asigurarii serviciilor de asistenta interactiva, on-line, adaptarea informationala dinamica la evolutia climatului de afaceri in Romania, pentru a se putea anticipa nevoia de informatie, consiliere si instruire in domeniul educatiei antreprenoriale.
Acest obiectiv se poate realiza prin asistenta si consultanta directa la sediul ASE-CDIMM sau al clientului la cerere, si mai ales, in urma finalizarii modulului, prin asistenta si consultanta on-line, dublata de posibilitatea oferirii unui pachet formativ-informativ personalizat pe suport clasic sau magnetic. Toate acestea vor avea ca efecte:
  • Extinderea activitatii de instruire si consiliere pentru intreprinzatorii studenti si cadre didactice.
  • Fluidizarea fluxurilor informationale si de cunostinte dintre activitatea academica si cea de afaceri.
  • Crearea unui mediu fizic si institutional de educatie permanenta in domeniul consultantei si al instruirii in management, conectat la resursele si tehnologiile actuale si de viitor.
  • Cresterea accesului la informatia tehnologica, necesara dezvoltarii afacerilor si managementului, precum si la sursele de date publice.
  • Aparitia posibilitatii de a elabora cu asistenta on-line planuri de afaceri, studii de fezabilitate, studii de marketing sau de a primi consultanta prin corespondenta (prin posta electronica); aceasta facilitate urmeaza sa fie disponibila in primul rand, pentru toti studentii si cadrele didactice din Academia de Studii Economice (pe intranet-ul ASE) si pentru alte centre universitare (pe Internet).



Modulul 3. Formare permanenta, testare si certificare īn domeniul afacerilor (modul complementar pentru modulele 1 si 2).

In cadrul acestui modul se deruleaza programe de testare si instruire interactiva, la sfarsitul carora se acorda o certificare corespunzatoare nivelului cunostintelor dobandite.
Domeniile asupra carora urmeaza sa se dezvolte acest modul sunt urmatoarele:
  • Dezvoltare antreprenoriala
  • Professional Business Counselor - PBC
  • Management Training Program - MTP (managementul restrictiilor, respectiv al proiectelor).
Intreaga dezvoltare se face cu respectarea standardelor stabilite in parteneriat cu Washington State University - Small Business Development Center.

Adresa:
Piata Romana nr.6, sector 1,
7000, Bucuresti
Tel: + (40) 021 - 201 71 02
Fax: + (40) 021 - 212 86 21

Persoana de contact:
Prof. univ. dr. Ion Naftanaila
E-mail:office@consult-ase.ro
URL: www.consult-ase.ro


Inapoi